2013-10-30

Träningslördagen avslutades med middag

God kväll, nu var det ett tag sedan jag faktiskt uppdaterade min blogg så jag tänkte att jag kastar in ett litet inlägg som borde lagts upp redan i söndags.
Vi hade då veteranträning i konståkningen och jo, jag är nöjd! Det gick faktiskt riktigt bra trots att jag inte åkt ordentligt på ett bra tag.. Men för er som är mer konståkningsintresserade och vet hur det går till osv så kan jag stolt berätta att jag klarade av att hoppa och stå hoppen upp till dubbelflip vilket är rätt okej ändå måste jag få säga! :)




Här är en bild på mig från träningen i lördags då jag gjorde en bielmanvariant i flysgskär.

Efter att jag kom hem blev det en snabbdusch och lite fix eftersom att jag skulle ut och äta middag med min fina vän Izabella, vi satt där ett rätt bra tag och sedan blev det att vi stannade förbi hos min pojke en stund innan det blev hemgång. Där firade vi hans syster som fyllde år i söndags, mycket trevligt! 





Snart ska ni få se mina nya stövlar som jag har köpt mig, ska bara betala en liten räkning först. Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar