2013-11-03

Blickar tillbaka


Snart är det väl dags för extrem kyla och inte minst dags för lite snö i detta land..
Därför tänkte jag bjuda på ett par bilder från förra vintern på några outfits osv.. Som vanligt så var jag inte speciellt färgglad utan klädd i mörka färger och rätt simpelt. 

Helt ärligt så tycker jag att det kan vara rätt trist att klä på sig alla kläder på vintern, det är tråkigt att välja kläder eftersom att du ändå ska på med jacka, halsduk, handskar, gärna mössa och allt vad det nu är. Så för min del blir det oftast ganska enkelt men jag försöker väl ändå få till det helt okej med vinterkläderna och undvika tjockjackan när jag faktiskt ska iväg. Sätter hellre på mig flertalet tjocktröjor för att kunna bära en tunnare jacka/ kappa. 

Min bruna päls kommer att användas flitigt även detta år vill jag lova, helt underbar!
Lagom längd, bra färg och otroligt gosig.






Som ni kanske märker på dessa bilder så föredrar jag verkligen jackor som går över rumpan och som sagt i mörkare färger. Stilrent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar